Locuitorii din sectorul Ciocana rămân fără apă caldă timp de 10 zile. Vezi adresele afectate

Imagine postare
Telegram Logo Telegram

În perioada 15–25 septembrie 2025, locuitorii din sectorul Ciocana al municipiului Chișinău vor fi afectați de sistări temporare ale livrării apei calde menajere, ca urmare a lucrărilor programate de testare cu presiune a rețelelor termice DN800mm desfășurate de către „Termoelectrica” S.A..

Intervențiile vizează tronsonul de rețea cuprins între Stația de Pompare Nr. 13 și zonele str. Mihai Sadoveanu (direcția Budești) și str. Alecu Russo (direcția Rîșcani). Aceste lucrări sunt esențiale pentru asigurarea unei funcționări optime și sigure a sistemului de termoficare în sezonul rece 2025–2026.

Adrese vizate:

• str. Mircea cel Bătrîn, 3, 4, 4/1, 4/2, 5/2, 5/3, 7, 7/2, 8/1, 9, 10, 11, 12, 12/1, 14/1, 14/2, 15, 15/1, 16, 16/1, 17, 17/1, 18/1, 18/2, 19/1, 21, 21/1, 23, 24, 25, 26, 26/1, 27, 27/1, 27/2, 27/3, 28, 28/1, 28/2, 29/1, 29/2, 29/3, 31/2, 31/3, 31/4, 32/3, 34/2, 40/1, 42, 42/1, 44/1, 58

• str. Igor Vieru, 1, 3, 3/1, 3, 5, 5/1, 7, 8, 8/1, 8/2, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 14/1, 14/2, 15, 15/1, 16, 16/1, 16/2, 18/1, 19

• str. Mihai Sadoveanu, 1, 2, 2/1, 2/2, 2/3, 2/5, 4, 4/1, 4/3, 4/5, 4/7, 4/9, 6, 6/2, 6/3, 8/2, 16, 20, 22, 22/2, 26/3, 30, 30/2, 30/3

• str. Petru Zadnipru, 1, 2, 2/1, 2/2, 3, 3/1, 4/1, 5, 5/2, 5/3, 6, 6/2, 7, 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 8/1, 10, 11, 12/1, 13, 14, 14/2, 15, 15/1, 15/2, 15/3, 16, 16/1, 16/3, 18, 18/1, 18/2, 19, 19/1, 19/2

• str. Milescu Spătaru, 1, 1/1, 1/2, 3, 3/1, 5, 7/1, 9/1, 9/2, 15/1, 19, 19/1, 19/4, 19/5, 21/1, 21/2, 21/3, 21/4, 21/5, 23

• str. Ginta Latină, 1, 1/1, 1/2, 3, 3/1, 3/2, 3/3, 5, 5/1, 5/2, 5a, 5b, 7, 9/1, 9/2, 9/3, 11, 13/1, 17, 17/1, 19, 19/1, 19/2, 21, 21/1, 21/2, 23

• str. Alecu Russo, 18, 22, 24/1, 24/2, 55, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4, 55/5, 59/1, 59/2, 59/3, 59/4, 61, 61/2, 61/3, 61/4, 63/2, 63/3, 63/4

„Termoelectrica” S.A. își cere scuze pentru eventualele incomodități și mulțumește consumatorilor pentru înțelegere. Lucrările fac parte din programul anual de mentenanță, menit să prevină eventualele defecțiuni și să asigure furnizarea continuă și eficientă a agentului termic în sezonul rece.

Pentru detalii, consumatorii pot apela Serviciul Clienți la: (022) 447-447